.

.

سایت خبری طلوع گناباد

مهندس نريمان ، معاون وزير راه و شهرسازي روز گذشته آقاي مهندس حميد بنايي را بعنوان مدير عامل شركت عمران وتوسعه شهر جديد گلبهار معرفي كرد .

محسن نریمان شنبه شب در مراسم معرفی مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به وجود 18 شهر جدید در کشور افزود: مدیران این شهر ها نباید تنها مدیر ساخت و ساز باشند بلکه باید مدیر امور اجتماعی نیز باشند.

وی گفت: برای هویت بخشی باید از مدیر ساخت و ساز به مدیر امور اجتماعی مبدل شویم.

وی با اشاره به وجود 40 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار افزود: شهر جدید گلبهار ازنظر بارگذاری جمعیت در میان شهرهای جدید نمونه خوبی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: به دلیل ایجاد ارزش افزوده در شهرهای جدید، طمع زمین خواری افزایش یافته و واگذاری زمین در این شهرها باید سخاوتمندانه اما منطقی انجام شود.

نریمان همچنین راه حل مشکل ادامه طرح ملی قطار شهری مشهد - گلبهار را مشارکت خارجی دانست.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مشهد طی یک سال گذشته پذیرای 28 میلیون زائر بوده و بیش از 51 درصد اقامت کشور در مشهد ثبت شده است.

محمد حسن واحدی با اشاره به انجام 50 درصد حمل و نقل کشور به سوی مشهد افزود: 10 درصد ناخالص ملی کشور نیز توسط مشهد تولید می شود.

وی اظهار کرد: جذب سر ریز جمعیت کلانشهر مشهد اساس فلسفه وجودی شهر جدید گلبهار است که امروزه با ورود مسکن مهر زوایه توسعه این شهر کاملا دگرگون شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به ایجاد 40 هزار واحد طرح مسکن مهر در این شهر افزود: جمعیت سنگین بارگذاری شده در این طرح نیازمند خدمات زیرساختی و روبنایی است.

واحدی همچنین از تشکیل ستاد توسعه شهر جدید گلبهار خبر داد و گفت: در این ستاد مسائل گلبهار به صورت دسته بندی شده نگریسته و اقدامات عملی برای حل آن انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تعریض جاده دسترسی این شهر به مشهد افزود: اجرای طرح ملی قطار شهری مشهد - گلبهار باید از طریق فاینانس سرعت بخشیده شود.

نماینده مردم چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرهای جدید نیازمند مدیران با تجربه است و مدیر عامل شهرهای جدید کشور نیز نماد تدبیر دولت می باشند.

محمد دهقان افزود: حمل و نقل فعلی درون و برون شهری این شهر جدید جوابگوی نیاز ساکنان نیست و باید تا قبل از بهره برداری از قطار شهری به فکر توانمند سازی آن بود.

وی اظهار کرد: با توجه به اختصاص زمین، احداث بیمارستان مجهز در این شهر نیز در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

وی گفت: اهتمام به امور اجتماعی و فرهنگی هم به دلیل چند پارگی هویت های فرهنگی ساکنان باید در اولویت شرکت عمران قرار گیرد.

فرماندار چناران نیز در این مراسم گفت: گلبهار نقش بی بدیل در خدمت رسانی به زائرین می تواند داشته باشد.

سید علی حسینی، عدم استقرار ادارات دولتی را یکی از مشکلات گلبهار دانست و افزود: به رغم محدودیت های اداری و ساختاری، گلبهار باید از برخی ضوابط ایجاد ادارات دولتی مستثنی گردد.

وی اظهار کرد: شهر جدید گلبهار ظرفیتی برای توسعه شهرستان چناران است و تشکیل شورای اسلامی و شهرداری در آن امید را در ساکنانش افزایش داده است.

در این مراسم از زحمات شش ماهه محمدرضا قلندر سرپرست شرکت عمران شهر جدید گلبهار قدردانی و ˈحمید بناییˈ به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

بنایی، شهردار سابق شهر گناباد در استان خراسان رضوی بوده است.

امروز همچنین بیش از 4300 واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com